Z powodu pandemii koronawirusa, w połowie marca br. PGE Obrót zamknęła wszystkie Biura Obsługi Klienta, przenosząc całość obsługi do kanałów zdalnych. Od poniedziałku 18 maja, Spółka wraca ze stacjonarną obsługą. Tymczasowo Biura Obsługi Klienta pracować będą przez 4 godziny dziennie od 10.00 do 14.00. Spółka jednak sukcesywnie będzie wydłużała godziny pracy swoich placówek.
Na tych samych zasadach działać będą Punkty Obsługi Klienta Dystrybucyjnego. Adresy otwieranych w pierwszej kolejności Punktów prowadzonych przez Spółkę PGE Dystrybucja dostępne są na stronie internetowej Spółki https://pg
Powoli wracamy do stacjonarnej obsługi, zdając sobie sprawę, że wielu naszych klientów preferuje ten sposób kontaktu. Nadal zachęcamy jednak do korzystania z kanałów zdalnych, jako szybkiej i bezpiecznej alternatywny dla obsługi stacjonarnej. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno naszych klientów, jak i pracowników, wprowadziliśmy szczególne zasady dotyczące obsługi. Liczymy na współpracę i zrozumienie naszych klientów w zakresie wspólnej odpowiedzialności w tej nadal wyjątkowej sytuacji - mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót. Dla zachowania bezpieczeństwa klientów i pracowników, PGE wprowadza zasady obsługi zgodne z zaleceniami administracji państwowej: · obowiązek zakrywania ust i nosa, · obowiązek dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska obsługi, · obowiązek zachowania bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych osób, · wewnątrz BOK może przebywać tylu klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi. PGE nadal zachęca do korzystania z kanałów zdalnych Większość spraw związanych z energią elektryczną, klienci PGE Obrót mogą zrealizować bez konieczności wychodzenia z domu, korzystając z kanałów zdalnych: · Infolinii 422 222 222 czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00 · Poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres: serwis@gkpge.pl · eFormularzy dostępnych na stronie www.pge-obrot.pl/formularze · Elektronicznego Biura Obsługi Klienta - PGE eBOK - www.ebok.gkpge.pl Sprzedaż kodów do liczników przedpłatowych nadal odbywa się wyłącznie zdalnie. Również PGE Dystrybucja zachęca do korzystania ze zdalnych form kontaktu - poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej oraz telefonów. Złożenie wniosku o przyłączenie nowego odbiorcy energii elektrycznej do sieci PGE Dystrybucja możliwy jest poprzez portal nowych odbiorców (PNO) umieszczony na stronie internetowej spółki.